Парады кіраўніка фізічнай культуры

СПАРТЫЎНАЯ ФОРМА ДЛЯ ЗАНЯТКАЎ ФІЗІЧНАЙ КУЛЬТУРАЙ 

Спартыўная форма на занятках-гэта абавязковая ўмова іх правядзення.

Дзіця атрымлівае поўнае фізічнае развіццё, вучыцца поўзаць, бегаць, лазіць.

Каб вашаму дзіцяці было зручна, неабходна набыць: футболку, шорты, спартыўны абутак, шкарпэткі.

Трэба памятаць, што падчас фізічных практыкаванняў павышаецца потаадлучэнне, таму ў гэтай жа вопратцы, у адпаведнасці з санітарнымі патрабаваннямі, нельга знаходзіцца далей у групавым пакоі.

1. Футболка. Футболка павінна быць выраблена з несінтэтычных матэрыялаў, якія дыхаюць, пажадана без дэкаратыўных элементаў, якія адцягваюць увагу дзяцей. Пажадана, каб ва ўсіх дзяцей групы былі футболкі пэўнага колеру. 

Гэта выпрацоўвае ў дзяцей камандны дух пры правядзенні эстафет і спартыўных святаў.

2.Шорты. Шорты павінны быць нешырокія, не ніжэй каленяў.

Многія дзеці прыходзяць на занятак у брыджах, што перашкаджае ім выконваць асноўныя віды руху, такія як скачкі, бег, поўзанне, лажанне і т .д.

3.Спартыўны абутак. Ен не слізгае пры выкананні практыкаванняў.

4. Шкарпэткі. Шкарпэткі лепш не занадта цёплыя, прызначаныя для частых пранняў.

Хай фізкультура для дзяцей будзе ў радасць!

Падрыхтавала: Прадзед Т.І., кіраўнік фізічнага выхавання.

Крыніца інфармацыі: https://ddu25grodno.schools.by

***************************************************************************************************************************

ФІЗІЧНАЯ КУЛЬТУРА ДЛЯ ДАШКОЛЬНІКАЎ

Фізічная культура дашкольнікаў — вельмі важны момант у развіцці здаровага, моцнага арганізма дзіцяці. Штодзённыя заняткі фізкультурай ўмацоўваюць арганізм, павышаюць супраціўляльнасць да рознага роду захворванняў. Вырасціць моцнае, здаровае пакаленне-задача як бацькоў, так і выхавальнікаў ва ўстановах дашкольнай адукацыі.

Зарадка для малых павінна доўжыцца не больш 30 хвілін. Каб у дзяцей з’явілася цікавасць да ранішняй зарадцы, пачніце рабіць яе разам з імі. А каб ім было цікавей і весялей, трэба ўсё выконваць практыкаванні пад музыку. У комплексе павінны быць разнастайныя практыкаванні, у якіх будуць працаваць розныя групы цягліц. Абавязкова павінны быць заданні на павароты шыі, кручэння тазам, нахілы налева і направа, прысяданні. У дзіцяці, які штодня будзе выконваць практыкаванні будзе правільная пастава.

Для 3-4 гадовага малога ўсё павінна быць у форме гульні: папрасіць дзіцяці паказаць які ён вялікі, як скача жаба, як варта чапля на адной назе і гэтак далей (досыць 5-6 практыкаванняў ). Для 5-6 летніх дзяцей заданні становяцца складаней, але ўсё роўна зарадка падобная на гульню. Для 6-7 летніх хлопцаў трэба скласці комплекс практыкаванняў, які ўключае ў сябе скачкі, нахілы, павароты і прысяданні. У заключэнне ранішняй гімнастыкі дашкольнікаў праводзяцца практыкаванні на аднаўленне дыхання. Важна навучыць малога аднаўляцца пасля комплексу фізічных практыкаванняў. Гэта можна зрабіць з дапамогай практыкаванняў для правільнага дыхання праз рот, праз нос, жыватом і грудзьмі.

Да школы кожны дзіця павінен быць фізічна падрыхтаваны. Павінен ведаць і ўмець выконваць-хаду на месцы, прыстаўныя крокі, скачкі ў даўжыню і ў вышыню, бег, падымаючы вышэй калені, хаду на дыбачках і на пятках. Акрамя ранішняй зарадкі трэба рабіць і гімнастычныя практыкаванні — бег, кіданне, скачкі, пад’ём па шведскай сценцы.

Прапануем вам комплекс практыкаванняў ранішняй зарадкі для дашкольнікаў:

Хадзьба на месцы, высока падымаючы калені ( 1 хвіліна ).
Рухі галавой па гадзіннай стрэлцы і супраць яе ( па 5 кручэнняў ў кожны бок ).
Павароты тулава спачатку направа, потым налева (па 5 паваротаў у кожны бок).
Нахілы ў бакі. Пацягнуцца тулавам налева і затым направа (па 5 нахілаў направа і налева).
Нахілы наперад і пацягнуцца рукамі да падлогі (выканаць 10 нахілаў ).                                                            Прысяданні (10 разоў).
Седзячы на маце, ногі разам і прама: нахілы наперад, імкнучыся дастаць пальцы ног пальцамі рук (10 разоў).
Стоячы на карачках на маце: выгнуць спіну спачатку ўверх, затым ўніз ( па 10 прагібаў у кожны бок ).
Скакаць спачатку на левай назе, потым на правай, потым на абедзвюх нагах (рабіць 1 хвіліну).
Бег на месцы, плаўна пераходзячы ў хаду (рабіць 1 хвіліну).

Акрамя асноўных фізічных практыкаванняў трэба навучыць дзіцяці і спартыўным навыкам.

Улетку-гэта катанне на ровары, плаванне, гульні з мячом, зімой-катанне на каньках, лыжах і санках. Добра было б купіць спартыўны куток дадому, каб дзіця магло трэніравацца залазіць і спускацца па лесвіцы, канаце, падымаць ногі, што вісіць на перакладзіне…

Аднак, кожнае дзіця-унікальнае, таму бацькам ці выхавальнікам лепш скласці свой індывідуальны план ранішняй гімнастыкі. Бацькі павінны памятаць, што сядзячы лад жыцця, гульні за кампутарам прыводзяць да недахопу рухаў, што дрэнна адбіваецца на здароўе дзіцяці. Слова «зарадка» кажа само за сябе. Яна зараджае энергіяй і добрым настроем на ўвесь дзень.

Падрыхтавала: Прадзед Т. І., кіраўнік фізічнага выхавання.

Крыніца інфармацыі: http://nas2.net

 

— Detsad

No comments yet.

Leave a reply

Reset all fields